Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA W OBIEKCIE GÓRAL SPA&WELLNESS W SZCZYRKU

#BezpiecznyGoral

Szanowny Gościu,

W trosce o bezpieczeństwo Państwa oraz Państwa rodzin podczas pobytu w naszym obiekcie oraz z myślą o całym personelu, wprowadziliśmy zmiany w obiekcie. Chcemy spełnić wszelkie oczekiwania odnośnie bezpieczeństwa, aby w dalszym ciągu mogli Państwo czuć się u nas jak w domu – czyli bezpiecznie i w swobodnej atmosferze.

BEZPIECZNA LOKALIZACJA

Jesteśmy kameralnym obiektem, który znajduje się w centrum Szczyrku.Posiadamy zaledwie 19 pokoi, przez co w obiekcie mamy możliwość zminimalizowania kontaktów z innymi Gośćmi.
Znajdujemy się w odległości ok.600 m od wyciągu Skrzyczne.Natomiast 300 m od obiektu znajduje się deptak wzdłuż rzeki Żylica.

FURTKA BEZPIECZEŃSTWA

W części hotelowej mogą tylko przebywać goście zameldowani oraz pracownicy, dostawcy i kurierzy, przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa. Podczas pobytu można czuć się bezpiecznie.
Przy recepcji znajduje się płyn do dezynfekcji rąk oraz możliwość zakupu maseczki.

WPROWADZONE TECHNOLOGIE BEZPIECZEŃSTWA

Każdy pokój jest dezynfekowany.

KOMFORT OSOBISTY

Zwracamy się do naszych Gości z prośbą o regularne mycie rąk oraz utrzymywanie higieny osobistej według dostępnych w łazienkach instrukcji.
Zachęcamy naszych Gości do utrzymywania bezpiecznej odległości między osobami.
W przestrzeniach ogólnodostępnych na terenie obiektu dostępne są środki do dezynfekcji.

BEZPIECZNIE WE WNĘTRZU

RESTAURACJA

Śniadania oraz posiłki są wydawane w postaci Room serwisu
Posiłki są wydawane wyłącznie w postaci serwowanej, w celu zapewnienia najwyższego standardu zabezpieczenia żywności
Sztućce oraz cała zastawa jest wyparzana i przetrzymywana w bezpiecznym pomieszczeniu
Posiłki przygotowane są zgodnie z wymogami Sanepidu oraz z zasadami HACCP
Kucharze pracują w rękawiczkach oraz przyłbicach/maseczkach
Miejsce pracy kelnerów jest regularnie dezynfekowane
Śniadania wydawane w postaci serwowanej w zestawach do wyboru przez Gościa

RECEPCJA

Przy Recepcji może znajdować się jednocześnie tylko jedna osoba
Wyznaczyliśmy strefę na oczekiwanie na podejście do Recepcji w razie kolejki
Recepcjoniści obsługują Gości w jednorazowych rękawiczkach oraz maseczkach
Lada recepcyjna dezynfekowana jest po odejściu każdego Gościa
Przy stanowisku recepcyjnym dostępny jest płyn do dezynfekcji rąk
Zachęcamy naszych Gości do używania płynu do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej
Pracownik Recepcji co godzinę dezynfekuje całe swoje stanowisko pracy

POKOJE

Po każdym pobycie pokoje hotelowe są regularnie wietrzone – minimum godzinę
Po każdym pobycie Gościa pokoje są poddawane dezynfekcji .
Aby ograniczyć kontakt bezpośredni między pracownikami i Gośćmi – pokoje są sprzątane wyłącznie na życzenie Gości po zgłoszeniu takiej chęci w Recepcji lub drogą telefoniczną pod numerem 509-671-008.Sprzątanie odbywa się na drugi dzień po zgłoszeniu.
Pokoje są sprzątane według zaleceń Ministerstwa Rozwoju w konsultacji z GIS
Wszystkie czynności sprzątające są wykonywane pod nieobecności Gościa w pokoju
Doba hotelowa obowiązuje w godzinach 15.00 w dniu przyjazdu do 11.00 w dniu wyjazdu
Pracownicy podczas sprzątania wyposażeni są w rękawiczki jednorazowe oraz maseczki ochronne na twarz
Pościel oraz ręczniki są wymieniane po dezynfekcji rąk oraz nałożeniu czystych rękawiczek
Zapewniamy możliwość zakupu maseczek ochronnych w Recepcji hotelu
W łazienkach pokojach wyłączyliśmy suszarki nadmuchowe, gdyż zgodnie z rozporządzeniem GIS ich użytkowanie może powodować ryzyko rozprzestrzeniania się wirusów

PRZESTRZEŃ WSPÓLNA

W przestrzeniach ogólnych znajdują się środki do dezynfekcji
Co najmniej raz w ciągu godziny wszystkie klamki, poręcze oraz windy są dezynfekowane
Wprowadziliśmy ograniczenia ilości osób przebywających w przestrzeniach wspólnych
Wszystkie przestrzenie sprzątane są przez personel w rękawiczkach jednorazowych oraz maseczkach ochronnych
W obiekcie ograniczona została ilość mogących przebywać w nim jednoczenie Gości

PERSONEL

Personel pracuje z zachowaniem odpowiedniej odległości podczas wykonywania czynności (1,5 metra między osobami)
Personel pracuje w podziałach zmianowych, w celu eliminacji spotykania się z większą ilością osób
W pomieszczeniach pracowniczych wspólnych obowiązuje ograniczenie ilości przebywających tam osób
Po przyjściu do pracy, każda osoba z personelu dezynfekuje ręce .

STREFA RELAKSACJI, SPORTU ORAZ SPA

STREFA SPA CZYNNA DLA GOŚCI OBIEKTU W REŻIMIE SANITARNYM.

Zapraszamy serdecznie naszych Gości do pobytu w obiekcie Góral. Dokładamy wszelkich starań, aby panująca epidemia oraz wprowadzone zasady bezpieczeństwa nie wpłynęły na komfort Państwa pobytów.

Wierzymy, że wdrożone środku bezpieczeństwa zminimalizują szanse pojawienia się jakiekolwiek zagrożenia. Chcemy, aby Państwa odwiedziny w naszym obiekcie były spokoje, relaksujące oraz przyjemne, ponieważ zdrowie oraz dobre samopoczucie naszych Gości jest dla nas najwyższym priorytetem.

Z wyrazami szacunku,

Zespół Góral Spa&Wellness

Kontakt bezpośredni

Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 509-671-008 lub mailowo pod adresem: rezerwacja@goral-spa.pl
Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Przydatne informacje

Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/
Na naszej stronie http://goral-spa.pl/ możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.